Barn och bus...

Jag skulle jobba hemma en halv dag i dag, Lite sovmorgon blev det... Härligt. Men sen vid 8.30 tiden var friden förbi... inget telenät på jobbet och kundservice fick vara stängd, problemet tog hela dagen att lösa, men som tur är fick jag ändå vara ledig lite...
Vid middagstid körde vi hem till Calle för en kort runda, därefter till busfabriken för att möta upp Colin och Julia "nå ja... Denis och Carro var oxå där" och Jessica, vilken härlig eftermiddag vi hade, massor åkande på rutchkanan och hoppborgen trevligt sällskap och många goda skratt, innan vi fick ta farväl utav Fagerhulterna och Calle och jag for till biltema och vidare till Sofiero för en god glass och nu.... hmmm här sitter jag så och från sängen hörs små snarkningar, inte lätt att  busa en hel dag utan att bli trött :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0