Begåvad

Julafton nu och vi är mätta och belåtna, klapparna är öppnade och nu är det bara mys som gäller, Cajsa var här och åt lite julmat tillsammans med oss i eftermiddag och Andree och Anna kom med julklappar, ett par Hello Kitty trosor från Cajsa och ett par tofflor från Andree och Anna (såklart ochså med favokatten :-))) av Calle fick jag en digital köksvåg som jag hade önskat mig, på lappen stod det till bagaren från smeten och det sku jag så gissa vad var.... Det var inte lätt ska jag bara säga Thihi....En Guldring med diamanter låg också i ett paket och nu sitter den altså på mitt finger så vackar den är, och 5 skraplotter från Guldfynd fick jag också men jag är så nöjd så nöjd med att ha tur i kärlek.... Lilla familjen i Asmundtorp har begåvad oss med en trådlös ringklocka till vår nya ytterdör och från STORA barnbarnet en burk kolor gott gotti gott gott.
Tack alla för dom fina klapparna :-))
Betina
2010-12-25 @ 16:43:11

Låter som om ni hade jättetrevligt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0