Äntligen 25 år fyllde

Yeahhh i dag har jag blivit 25 år, det har jag väntat på ett helt låååångt år :-))
Otroligt många har grattat mig, på facebook och IRL, vad roligt det är...
Eva var först ute i går kväll med en blomma och fantastiskt sällskap. Tack Eva för en trevlig kväll och hjälpen med rulltårtorna.
Telefonen har gått varm hela dagen...
På tåget i morse fick jag en fantastisk present utav Madde och Morten, en grön groda.... Tackar för den och pengerna.
Väl framme på jobb ställde hela mitt härliga team upp och sjöng för mig, gissa vad jag fick utav dom... mysdress, sminkväska, dushgelé och bodylotion såklart allt i modell Hello Kitty. Kära kollegor ni är bara så härliga och jag älskar er verkligen.
Nu ska jag gå och kyssa min groda och vänta på att prinsen visar sig. Bye Bye


Betina
2010-06-11 @ 00:03:19

men wooooow va fina saker du fått idag!!! :):):)



Supergrattis igen!!!



PUSS



Ps. ÄLSKAR grodan! :) en sånn får gärna hitta väg till min altan pik till morten hihihi ;)

Eva
2010-06-12 @ 11:04:40

Wow...jag vill osse ha en groda hihi

Hjälp o hjälp gumman men jag såg till att bakplåtspappret inte hade så mycke kaksmulor kvar iallafall :-)

Tack för en god räksallad o trevligt sällskap

Ses snart igen

kramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0