Bästa lördagen

I går, lördag var det full rulle hela dagen.... Betina, Samuel, Madde, Alice, Denis, Oskar, Colin, Julia och Eva kom och åt mig ur huset.... Det var överdrivet, det var mat över tills i dag också :-)) Fläskfilé, Kycklingfilé potatisgratäng sallad och lite varma baguetter stod menyn på och jag tror att alla var nöjda... Sen blev det jordgubbstårta och kaffe.
Efter intagende av åtskilliga kalorier åkte Denis, Oskar och Samuel till Landskrona för en Boysmatch (ser Denis detta blir han inte glad.... morsan ka inte stava till Boys hihi) Madde och lilla Alice fick skjuts utav Denis och kvar var Eva, Betty Colin, Julia och jag. Jä.... job att passa dessa små..... dom är ju så besvärliga :-)) Den ena bara sover och den andra pratar på... Eva åkte hem til sig och sitt o då var det bara Betty och jag med barnen, tills Denis hämtade alla efter matchen som slutade i olycka...(för andra laget altså) Tack Betty för hjälp med disken.
Vid 19 tiden kom så Maria och Eva och då blev det trevligt och livet :-))) Ni är såå härliga tjejer...
Efter några timmer viste sig Gunilla med och då blev det dags att dra till Grand... trevligt värre bara synd att dom stängar så tidligt som 01.
Dickens nästa för en kort bemärkning innan det känndes i tarmen att Max ligger nära, mmmmm vad gott men då blev det dags att hinna med nattens sista buss innan jag hann dricka upp min milkshake...
03.45 blev det dags för sängen
Konstigt jag är seg i dag???

Här en bild på mig med min fina buketfrån Eva....Tack för den, den är underbar och tack alla snälla barn svärbarn och barnbarn för micron.... invigt i dag med popcorn som jag själv fick iväg och handla :-)))

Betina
2010-06-13 @ 21:25:20

Men wow vilket långt inlägg! :) kul å läsa.



Hihi, varsågod, för diskandet och en del av presenten!



Stort tack för mat och sällskap!



Och tror dessuto att Jonas nog blir lite sur för "boys"et oxå! :P

Eva
2010-06-14 @ 08:39:22

Tack själv för en jättego middag o tårta. Kul o få träffa dina "ungdomar" o barnbarnen.

Lördagkvällen blev absolut trevligt men det blir alltid bra med underbara vänners sällskap :-)

Härligt o höra att du äntligen fick dina micropop haha

Ha en underbar vecka

kramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0