I väntan på bättre tider

Nu är det överstökat, allt jag fruktat är över och nu går det att se framåt.... måste nu säga att i dag kanske jag inte tycker det är så kul, men jag är hemma och det blir bättre (det är det nån som säger) just nu har jag så ont att jag kunde böla, men men.... det finns nog någon som har det sämre än jag, och i morgon är det säkert mycket bättre, det är ju inte två hål i väggen vi pratar om här.... näe nej dom var ju tvungna att göra tre hål i magen och sen köra över mig med ett ånglok, o som om det inte räckte tror jag minsann att dom backade tillbaka och körte över mig en gång till.....
Eva
2010-09-14 @ 13:23:13

Heja heja gumman Kämpa på. Så kul att höra att allt gick bra. Tänkte på dig hela dagen o håller tummarna att smärtan släpper snart.

Stora kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0