Energikick

Äntligen mår jag lite bättre, men fa... va den har varit dryg, först blev Calle sjuk i början på förre veckan och på onsdagen fick han lägga sig, sen började jag snuva  i lördags och gissa om man liknar nått katten har släpat in? Inte ens Rudolf röda snok kan jämföras med min.... eller som Calle så käckt sa häromdan då jag påpekade mitt utseende....." Ingen fara jag ska ändå snart hämta kvasten till dig" Jaha då blev man påmind om att det är påsk nästa vecka, o förresten är det inte skärtorsdag vi flyger? tyvärr det går inte, då ska jag till förundersökning inför ögonoperationen som snart kommer.
Nå, men det jag egentligen ville berätta var att i dag har jag fått lite energi igen, och trots att klockan endast är 08.08 har jag redan hunnit med att diska, förberett för kvällsmat, röjt bland tidningarna och gjort klar för att köra till återvinningstationen här nere i byn o mycket mer smågrejor.... Nu ska tvätten hängas ut och jag ska fixa frukost
Ha en bra dag alla som läser min blogg :-)))

Betina
2011-04-15 @ 08:44:53

Du är ju minst lika effektiv som jag på morgonen. Undrans var jag har fått mitt hittepo ifrån!? ;)



Glöm inte att Jutta fyller år idag!



<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0