O tiden går....

Jaha nu är påsken altså överstökat, det har varit det finaste väder man kan tänka sig, och här hemma har det varit full rulle, skärtorsdag hade Calle ATF-dag och åkte med mig till förundersökningen på ögonkliniken, operationen av vänster öga blir 3/5, skönt blir det när jag igen kan se. Långfredagen var inte så lång, den försvann snabbare än fort, med besök av Morten,trädgårsarbete och premiärgrillning, lördag var Calle i murartagen det blev jättebra runt där nya fönsteret sku sitta, sen blev det grillning på nya grillen med Cajsa och Linus, och matsmälltning ála rundpingis, och kupp, söndag klyvning av ved för min del, och Calle murade lite till innan vi tog en runda till Kullen på guldvingen och därefter hämtade vi Colin, måndag kom det nya fösteret på plats och lite påskmiddag med Denis, Carro, Cajsa och barnen innan Colin for med hem mamma o pappa hem igen sen en liten runda på vingen igen.
I dag har det så blivit vardag, jag har varit på myrjakt, satta dom sista potatisen, köpt och planterad 6 jordgubbsplantor till och nu vänter kaffet.
Betina
2011-05-01 @ 07:56:16

Och snart är det sommar :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0