Not hot chilli

Torsdag kväll kom Tommy, han skulle titta på lite kul.. ledningar i hallen, efter pytt i pannan och ström av och på blev det dags för en kopp kaffe, 8 koppar satte jag i gång, men men kaffekokaren valde att lägga av vid dom 6 kopperna och sen var den stendöd. Kaffet drack vi och sen var det dags för dom där två mupparna att se om dom kunde hitta den där lilla saken som la av i maskinen.... Någon som vet hur många skruvar och brickor det kan finnas i en sån där kaffekokare? Nå men fann den där vad den nu heter gjorde dom och jag fick valet om jag ville köpa en ny då kanske maskinen kan lagas, men efter att ha sett hur den blev delat på undrar jag fakstiskt...
Det är bara att säga Bye Bye OBH Nordica Chilli och i dag går turen ut och hitta en ny.

   

 

Madelene & Alice
2011-02-12 @ 22:14:11
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Trist att den pajjade.



Tack för erbjudandet. Men som du vet så är Alice en speciell liten dam, så vi kan tyvärr bara lämna bort henne folk hon känner väldigt väl.



Ha en trevlig helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0