Generation efter generation

I kväll ska jag hem till Eva-tjejen, hon har inviterat till plastparty... shit va roligt det ska bli, det var flera år sen jag sist var på ett sånt party och jag måste säga att jag förr i tiden köpte en del produkter, dom är ju bara såååå sköna, passar precis till mig, jag har till o med ett par stycken som jag har ärvt av min mormor... Nu vill nån ju säkert undra om det verkligen fanns såna plastgrejer på den tiden, men javisst och jag tror också att mormor tyckte det var sköna grejor och det är ju inte för inget att det finns livstidsgaranti på, ju bra att veta att min dotter kan ärva mina plastgrejor och alltid kan få reservdelar till (jag har faktiskt også gett en hel del vidare til Betty då jag tyckte att jag inte kunde använda alla själv)
Eva here i come :-))))
Betina
2011-01-18 @ 23:32:12

Ehh, ja, som sagt. Lika störd som vanligt ;)



Hittade du några roliga burkar? Jag kommer när du ska ha plastlådeparty :D Om det bjuds på fika förstås?

Eva
2011-01-19 @ 14:17:44

Hej gumman o tack för en trevlig kväll :-)

O jisses du blev med plastsaker iallafall haha

Hoppas att du oxå får en sån givande försäljning och fina gåvor :-)

Jag kommer liksom Betina o fikar ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0