Morning chock

I morse hade jag verkligen nått jag bara ville dela med mig om, trött tisdag... 05.10 ringde klockan, svårt att fatta vad som stod på, men äntligen fick jag släckt, sovande ner för trappan trycka på knappen till kaffekokaren (lyckliga jag som alltid laddar på kvällen) ut i badrummet, borsta tänder, lägga makeup och herre jäv...... vad hände ? suck ännu en "bad hair day" var bara tvungen att dela med mig, fram med I-fånen och knipsa en bild och skicka den till Ann E "returdullen på jobb" och barnen var också tvungna att få en bild klockan 05.30 på morgonen.
Gissa om jag fick några roliga svar på det mms????

God morgen :-)


Väljer att infoga miniatyr... vill ju helst inte skrämma skiten ur mina läsare inna dom får läst texten.

Betina
2011-01-26 @ 12:19:49

hahahahaha tyckte det var en jävligt snygg frissa!

sofie
2011-02-01 @ 22:24:52
URL: http://sofieskogstrom.blogg.se/

Hej! Just nu pågår det en bloppis på min blogg med mängder med kläder och böcker som ska bort så snabbt som möjligt!

Klicka vidare på länken här för att komma direkt till inlägget:

http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html



Hoppas du hittar ngt!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0