Inspiration

Satt och surfade runt, mest för att hitta bilen med stort A, men hamnade på denna sidan: http://www.kramamig.nu/karlek/karleksdikter/index.asp Jag vet inte hur, men visst är det roligt att sitta och läsa kärleksdikter, och det ger mig en viss inspiration att dikta, det var länge sen och visst finns det mycke kärlek i mitt liv nu, så varför inte........ Här kommer en liten dikt skriven av mig.


Med dina armer om mig
Vet jag att det är just dig
Som har den platsen i mitt indre
Där får mina ögon att tindra

Nu när dina ord till mig har tystnat
Ska du veta att jag har lyssnat
"min lilla älskling""min lilla gumman" är bara ord
Som talar till den kärlek som inom mig bor

Jag fick dig att skratta då jag sa
Jag saknar dig om bara jag vänder ryggen till
Jag älskar dig mer och mer för varje dag
Det är vad jag med denna dikt säga vill


Kom att tänka på ett häfte jag har liggande och har haft i många många år, Betty har skrivit en massa dikter i det och när jag ser det kan jag inte låta bli att läsa dom... kanske jag skulle visa det till hon när vi ses, vem tycker inte det är roligt att se nått som man skrivit för 10-15 år sen?

NEJ det är inte fel att jag skrev bilen med stort A.... A som i Astra :-)))






Betina
2011-04-01 @ 15:03:43

Men ÅH! Har du kvar det häftet? :P Det måste jag ju snoooooooooo! hahahaha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0