Long time no see

Jag tror alla vet att jag kanske inte ser allt, en liten episod i Italy med en strand full av krappor och andra människor som simmade förnöjd (bojar) tillsammans med miljoner av dessa smådjur, är bara en av massor småtecken på att jag fått pippi....Inte för att mina visslingar har kommit att låta bättre men men... I dag har jag varit hos ögonläkaren och tänk, han sa att jag såg dåligt (vilken överraskning) men vad han också är sa att nu så ska han hjälpa mig till att se bättre så om inte länge blir det till att sjunga bye bye blackbird, fel igen det är ju grå starr jag har, så en liten operation på varje öga och sen så....
See you sooooon :-)))

Eva
2011-03-30 @ 11:49:17

Hej gumman!

Hur snabbt kunde han ordna operation till dig??

Hoppas på snart <3

kramis

Morten
2011-03-30 @ 12:38:43

Urgh, du och Henrik har samma torra ordvitshumor. Du har blivit allt för svensk moster ;-)

Betina
2011-04-01 @ 15:02:24

Det blir säkert jättebra med en liten operation på varje öga. Och tills dess håller vi oss ifrån vägarna när du är i farten ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0