Snälla låt mig få gnälla....

Tycker inte jag är en sån som gnäller når jag har ont eller är sjuk, tvärtom går jag nog ofta för länge innan jag säger något..... MEN NU..... jag har bara lust att skrika, hade jag skrivit dagbok hade dom sista sidorna blivit fulla med stora ord och bokstavar, men nu gör jag ju inte det, altså tänkte jag gnälla här i stället, du kan ju stänga ner sidan om du inte vill läsa om mina krämpor!! Men nu har jag ont!!!!!!! Har gått nu ganska länge med ont i nacke o axlar men tänkt att det går väl över så småningom men ack nej..... nu har jag varit sjukskriven två veckor redan och inget har blivit bättre... sjukgymnasten får knappt röra vid mig och läkaren absolut inte, tabletterna hjälpar inte o tens hjälper bara en kort stund, i går var jag igen hos läkaren för att denna gången få veta att han misstänker diskbråck i nacken altså går turen i dag in till röngten och till sjukgymnast igen. Snälla låt detta vara nått annat och fort förbigående...... vad ska man göra när man är sjukskriven och inte känner att man kan göra nått utan att det gör vansinnigt ont??



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0