Då var det slut...

Jahaja.... Där gick den semestern, I dag är det jobb igen och det har varit full rulle fram tills nu, dagen började kanske inte så bra, trött efter en nästan sömlös natt satte jag mig i bilen o den hade bara bestämt sig för en extra semesterdag, för starta gjorde den absolut inte, efter 20 minutter ringde jag gubben o denna provade instruera mig i hur jag kanske kunde göra, sen blev det till att han kom hem o hämtade mig o körde mig till jobb, väl framme på parkeringen kom jag på att väskan med min mat o dryck står kvar i bilen hemma på gården jippiiiii vad det går, nå men resten utav dagen har gått bra och hoppas det varar vid....

Semestern ja.... Jag tycker vi har haft en trevlig semester, trots regn dom första 2 veckorna, förra veckan var ju fin och vi fick faktiskt några fina dagar där vi åkte ut på lite olika grejor, vi har varit i Tyringe, Tydinge, Kivik och runt lite överallt sen i onsdags var vi i Knuthenborg Safaripark i Danmark och bara det var ju en upplevelse, men nu är det vardag igen och det finns några smågrejor på To Do listan som fortfarande inte är fixade, dom får vi ta tag i sen :-)

Renovera gamla rummet                                  V
Sova länge                                                      V
Köpa ny bil
Sola
Rengöra kylen                                                 V
Bygga växthus
Övningsköra Hoj                                              V
Gå på Hbg festivalen                                        V
Bada
Röja lite mer här runtom                                  V                          
Klippa gräset (Helst en gång i veckan)               V
Köpa Hoj                                                         V  Yeahhhh "Nu ska det bara bli väder till att köra oxå"
Avfrosta Frysen                                               V
Vila                                                                V
Äta glass                                                        V
Åka till Tydingesjön ( Måste vara en torsdag)     V
Sy och lägga upp mina jeans/byxor                   V
Fotografera Blocket material                             V  Tack för hjälpen Betty :-)
Lägga in grejor på Blocket                                V
Fixa trädgården                                               \
Åka Hoj                                                           V
Köpa Lagerhyllor till källaren
Åka till Lödde (Tisdag)
Hantverksmässa/Bilutställning Båstad
Blogga                                                             V
Köra till Röstånga Marknad                                V
Njuta av semestern                                           V
Tvätta bilerna                                                   V
Knuthenborg Park                                             V


Betina
2011-08-11 @ 21:12:34

Nu är det inte mkt kvar på den där listan :)

Fast jag skrattar alltid lite åt att det står att du ska åka till lödde (på tisdag) haha :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0