Skratt och gråt

Att skratta har jag nog alltid haft lätt för, men nu mera har jag en som ser till att jag skrattar jämt, till och med så tårarna triller ibland vilket betyder att det där med ett snyggt mascarasminkad öga är ganska överskattat. Så sent som i går sist på eftermiddagen då jag ska iväg till synstest (sen var jag också....) fick jag skrattat hela vägen från Vallåkra till Helsingborg, och vem bar skulden? jo så här gick det till.... sätter mig i bilen och börjar backa ur uppfarten då älsklingen kommer från postlådan...
Calle:  Du har bara ett backljus
Jag   : Näe du skojar?
Calle: Näe kom ut och se...
Jag   : Släppte kopplingen och fick motorstopp men fa... också
Calle: Lugn bara kör :-))))))))

Ja där fick han mig... blondinen gick på det dåliga skämtet jo helt klart jag bara har ett backljus, det ska ju inte vara mer.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0