Ständigt roligt...

I morse (10,30) ringde Uffe, Calle svarade och sa: näe nej vi har varit uppe sens 7 i morse, jag bara kunde inte låta bli att ropa: Älskling, vad vill du ha till frukost? Antagligen har Uffe undrat, för jag hör Calle säga: näe hon bara skojar, vi har varit uppe länge, sen satte vi oss o åt frukost, för visst var klockan 10,20 när jag vaknade o kallade på Calle o sen var vi tvungna att ta en svängom till ljudet av dom nya högtalerna, öppenbarligen hårt att hålla kalas men superskoj att ha barnen och Tommy här. Tack för att ni kom :-)
Just nu sittar vi o skickar en bild på ett fönster till olika fönsterfabriker för offert, då det är väldigt speciellt mått får man ju göra så, första förfrågan skickat o jag mener på till Calle att: Nu så, har du sett hur du ska göra o då kan du skicka till flera. Calle: näe det räcker med det ena... hahaha okej jag förstår jag ska hjälpa dig min älskling.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0