Köpa nytt minne...

Kan man det? ja ja jag vet väl att man kan köpa nytt minne till datorer, kameror etc. men vad med mitt minne? det skulle faktiskt behövas...... Nå det jag nu kom på var, att jag i november äntligen gjorde det jag har både tänkt på och snakkat om genom flera år, jag hade ett problem "eller ska man kanske säga två problemer" eller problemet var att jag inte hade särskilt mycket och har länge funderat på att köpa mig till större, men då cancern och cellgifterna tog det sista, då var det bara att bestämma sig till hur man ville att dom skulle se ut och ja jag har inte ångrat mig, men shit vad ont det gjorde och sen var jag tvungen att få gjort det utav två omgångar, men nu sitter dom där och snygga är dom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0