Oj då....

Nu var det plötsligt ganska länge sen att jag fick uppdaterat här, tyvärr kommer bloggen ganska långt ner på listan för "To do´es" för tillfället.
Tiden har gått med jobb, jobb och åter jobb och lite skoj i denna vecka har det faktiskt oxå blivit.... På jobbfronten har det varit en massa möten med mina kollegor från Finland, Estland, Lättland och Litauen o Norge oxå förresten ang. dom nya  hemsidorna, design och översättelse, roligt var det att träffa kollegorna, som man aldrig sett innan, men jobbigt med en massa möten och fram för allt att hålla föredrag på engelska o sen om hemsidadesign, som ju oxå är ganska nytt för mig, nå men jag lär mig och här i efterhand var det inte sååå farligt.
Nästan ett par veckor har gått med att tilsammans med svärsonen att planera inför ett "surpriseparty" för dottern som just tagit examen och nu är förskolelärare. det hela hände i onsdags, då jag hade tagit ledigt för att laga mat till runt 20 hungriga gäster som ville komma och överraska Betty när hon kom hem ifrån jobbet, och jag tror faktiskt hon blev överraskat, då vi alla skrikar grattis till examen och poppar "partypoppers" i köket efter att ha stått i mörker för inte att bli upptäckta. Härligt att kunde göra henne glad så där och jätteskoj att så många var med på idén och ställde upp på en onsdag. Efter att ha ätit en massa mat, stod det på kaffe o tårta och se vilken tårta.

     

Och nu får jag jobba på här innan det blir dax att gå hem och hålla städhelg hemma, för städas ska det, snart har vi ju stampat jordgolv :-)

Anonym
2012-01-24 @ 16:40:47
URL: http://tankelek.blogg.se/

Minnen för livet blir det när man gör något oväntat. Så kul ide att överraska henne. verkar som du har ett intressant och utvecklande arbete. Då brukar man orka nästan hur mycket som helst

Ha det bra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0