Pyhhh det är drygt....

Jag hållar på med vår nya danska hemsida på jobbet, och det är superdrygt, sitta dag ut och dag in och hålla på med hemsida var nog inte det jag valte jobbet på.... Nå det ska ju göras och jag har deadline vecka 34 "nu är det att jag ALDRIG har nämt någonting om årtalet".... hihihi
Annars är allt bra, två nya fönster har kommit på plats i "lilla" huset och åhhh vad varmt vi kommer att ha i vinter med nya fönster i hela kåken.
Nu tror jag faktiskt att jag vill stänga ner för nu, lätta på A... och köra bort till utlastningen för att hämta mina beställda varor, fogmassa gips, monteringslim mm sen får jag väl stanna till hos Kinesen och hämta mina reservdelar till v70´n som ju ska in på besiktning på lördag o sen så..... home sweet home



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0