En snabbis...

Det här med att sitta vid datorn längre stunder åt gången är ju bara att glömma som allt annat jag tror att jag kan hålla till i mer än 7 minuter i taget, som att sova, sitta o titta på tv, gå o titta på tv, stå o titta på tv o ja så det här med datorn for att inte prata om mer privata saker....
Nå men nu är det som det är o ju längre jag sitter o skriver en massa trams ja ju mindre spännande blir mitt inlägg... Blogginlägg altså, inte bröstinlägg eller för den sakens skull trosinlägg!! Tiden går o jag gör inte ett smack annat än försöker att inte ha ont men men hoppas det snart ger med sig lite i alla fall o sen skulle jag ju gärna snart vilje jobba lite igen o inte bara gå här hemma o äta mig i fördärvet utan att röra mig snabbt nog till att undvika att det hamnar runt midjan o överallt annat.
Kanske det finns någon utav mina läsare som har ett recept på en god kaka som inte kräver fysisk ansträngning o inte heller sätter sig på sidbenen? Nå inte? ja då var det kört.... Nu ska jag försöka ge mina blommor lite mer vatten o sen får jag väl kanske se om det finns en film jag inte har sett 50-11 gånger redan. See UUUUU



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0