Tjohej vad det går....

Veckan har ju precis börjat och ändå är vi nu mitt i, det känns faktiskt skönt, jag brukar ha svårt vid tisdagar, dom är dom segaste i hela veckan men onsdag då vänder det och snart är det helg, nu ska jag bege mig iväg till jobbet och sen så blir det nog andra hälften av en film vi började på i går kväll. Vädret idag är ju riktigt höstväder, det blåser och halvmörkt är det, jag behöver verkligen lite sol och värme, det kanske får bli så att jag går och solar på fredag, men nu så är det hej och iväg....
Betina
2011-08-11 @ 21:13:51

Idag är det definitivt mer höstigt än igår :) Men snart blir det fint igen :)



Du har väl en bygglampa, vad ska du med solarie till? Förresten kunde du ju haft solarie där uppe, i ditt sy-rum... :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0