Inte lätt det där...

I går kväll var det igen zumba för min del, jag försöker att få in en rytm (inte på zumban, där är det kört) men hemma, med att Calle får göra eller i alla fall förbereda maten tills jag kommer hem, och lika så var det i går, jag förklarade hur han sku göra med pizzan (Zara Lee) och tog fram vad vi skulle ha på och ja sen var det  bara till att baka pizza, innan jag for iväg hade lilla gubben ändå hunnit övertala mig till att vi kunde baka pizzan när jag kom hem och ja visst det går ju bra.... kom bara innan för dörren med ena benet då jag hör älsklingen.: Heidi bra du kom jag får inte rätt på denna gummidegen, och nej det förstår jag, den tedde sig verkligen som gummi, varje gång man kavlade ut drog den ihop sig igen, långt om länge lykkades jag få till en pizzabotten och allt det goda lades på o sen bara in i....... ugnen.....och tro det eller inte, ugnen var kall, och vad säger då Calle?
"Jag visste ju att det kunde va nått jag hade glömt" Visst är han härlig min man? 
Hebbe
2011-12-20 @ 16:34:51
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com

Ha Ha,,ja du han är väl så där lagom drumlig,kan jag tro...Får vi behålla graderna under nollan så blir nog den lilla snö vi har kvar..Haé Kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0