Vaniljkransar bakade \/

Ja då var det gjort, altså fyra sorters o sen är det till att köpa pepperkakor, vaniljkransarna blev supergoda som alltid och smakprov fick följa med mig till jobbet i dag, snacka om att ställa in sig hos kolegorna "blink"
Fick just receptet på kolor från dottern, kanske jag sku traska ut i köket o testa det, nu här innan ärtsoppan och punschen "sen är det ju inte säkert jag får rätt på receptet" kommer att tänka på en fredagkväll för några veckor sen, gjorte lite god mat och tänkte ta ett glas vitt till, jag köper gärna hem små flaskor med 21ml i för då passar det exakt om det bara är jag som vill ha "Calle  är ju ingen vindrickare direkt" och efter det glaset och maten skulle jag prata med tösen i telefon o ja det gick si sådär... Rappakalja heter det nog för jag hade faktiskt blivit full på det ena glaset o efter samtalet somnade jag gott på soffan. Vilken härlig fredagkväll...

Innan jag sticker iväg ut i köket vill jag dela med mig av en bild på vaniljkransarna.

                    

Betina [pyssel]
2011-12-08 @ 18:07:28
URL: http://pysselabstinens.blogg.se/

Hahaha, ja deeeet kommer jag ihåg! :P

Mums, dom ser supergoda ut!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0