Fredag...

Nu blev det fredag, det känns faktiskt riktigt skönt o för lilla gubben känns det nog ännu bättre, det är nämligen 4 veckors semester i sikte nu, tyvärr har jag en vecka kvar tills min semester, men vad gött det ska bli att få i alla fall 3 veckor tillsammans i år "förre året började jag jobba då det var dax för Calles semester" jag sa till Calle att för gamla tiders skull, då kan vi ju gå upp vid 5 i nästa vecka (det fick Calle göra förre året för jag skulle ju iväg:-))) Tro det eller inte..... förslaget blev inte röstat fram.
Nå men i kväll blir det grisfest på Johans firma, och i morgon drar vi till Bertil och Kerstin i stugan (nära Ullared) och söndag tar vi turen inom G-KÅS o där ska det shoppas in till lillkillen.
Nu vill jag önska er alla en trevlig helg.
Hebbe
2011-07-08 @ 13:48:59
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com/

Tackar,,hoppas du får en kulig fest i kväll,,och sen att du gör några fynd på GK:s i helgen..Haé Kram.

Betina
2011-07-12 @ 09:21:15

shoppade ni nått skoj i Ullared? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0