Hemma igen...

Redan i går, lördag, var vi hemma igen efter vår Copenhagen tour, vi hade en jätte trevlig stund på förre detta jobbet, gott sällskap av tidigare kollegor, en öl och lite tilltugg innan turen gick till Tivoli. otroligt fina avskedspresenter fick jag, en Hopptimist och ett paket Hello Kitty russin från företaget och ett glasansikte från kollegorna.
Väl i Tivoli gick vi runt en del men lite god mat och dryck blev det till.
Calle testar sängen på hotellrummet innan vi går ut efter incheckningen.
Badrummet på hotellet... Mysigt hotell all over.
Utsikten från rummets balkong, Hovedbanegården og Tivoli strax intill.
Henrik och hans tjej, Lotta, Morten och Madde där vi sitter och tar en öl i Tivoli.
Morten och Madde igen, och denna gången Ditte också.
Suzana som hade gjort allt för att få till en fantastisk dag för min skull och Pernille som har tagit över mitt jobb.
Jodå, det finns bilder på oss också :-)
Calle och jag i Rutchkanan, den bilden var jag bara tvungen att köpa, shit det gick snabbt.
Calle står och tittar ut på regnet i går innan hemfarten, medan han sjunger... Det regner Det regner og det regner på danska hihihi
Hebbe
2011-07-03 @ 23:12:03
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com/

Hej du,,ser jag det att ni hade det mysigt i Köpenhamn..Ja där får ungdommarna det fint,men det tar väl några dagar innan dom fått ordning på allt.. Haé Kram.

Betina
2011-07-06 @ 09:21:55

Ser ut som om ni haft supertrevligt! Och skoj med lite bilder, men jag måste ju dock säga att jag är lite besviken! INTE EN ENDA BILD PÅ MAT!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0