Högvinst

I söndags tog vi en tur till Jonstorp, där det var marknad, det hotades med åska och regn, därför var det cabben som fick luftas och inte guldwingen "tack o lov för det beslutet, det var nämligen så klippigt o varmt att man hade dött i skinnstället"
Upplevelsen började med lite gnabb om en parkeringsavgift på 30.- sek som var rena rånet o dåligt o en massa andra ord, jag helst inte vill skriva... därefter var det priserna på allt vad som såltes i stånden, men vid barnloppisen släppte det lite,
en pingvin på stång och en BRIO-hund blev inhandlat till ett vansinnigt bra pris av 20.- respektiva 15.- sek, sen började det igen vid lottståndet 10 lotter 20.-sek och sen bara 4 vinster, ni skulle ha hört altså..... Meeeeen sen så, en runda i chockladhjulet, jag tog nummer 10 och gnällspiken "alias älsklingen" nummer 14, sen fick sistnämda trycka på knappen för att stanna hjulet och nu mina vänner.... FUSK säger jag bara.... tro det eller inte om inte den stannar mitt i nummer 14 och högvinsten är ett faktum, där tog gnället slut :-)

Se den lyckliga vinnare här...

Hebbe
2011-07-06 @ 07:31:00
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com/

Mors,,Och jag som brukar säga,,att det hjälper inte att gnälla,,Ha Ha så fel man kan ha..grattis till Guben..Ja det ska bli kul att prova kryddorna,,rapport kommer..Haé kram.

Betina
2011-07-06 @ 09:19:18

MIN FAVORIT! Skicka geeeenast över!

Han ser inte vidare glad ut för att ha vunnit högsta vinsten ;)

Nett
2011-07-06 @ 11:44:33
URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Men vilken vinst.. där har ni och äta hela sommaren ;)

diana
2011-07-06 @ 19:29:43
URL: http://metrobloggen.se/diana

Ahhh, härligt. Dom kommer ju räcka länge :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0