Ordning o Reda

Semestern har börjat bra, vi har gjort en del redan, men jag behöver nog en To do lista för att få gjort så mycket som möjligt samtidigt som det ska njutas av semestern, tänkte dela med mig av mina/våra to do´s här på bloggen :-)

Renovera gamla rummet
Sova länge
Köpa ny bil
Sola
Rengöra kylen
Bygga växthus
Övningsköra Hoj
Gå på Hbg festivalen
Bada
Röja lite mer här runtom
Klippa gräset (Helst en gång i veckan)
Köpa Hoj
Avfrosta Frysen
Vila
Äta glass
Åka till Tydingesjön ( Måste vara en torsdag)
Sy och lägga upp mina jeans/byxor
Fotografera Blocket material
Lägga in grejor på Blocket
Fixa trädgården
Åka Hoj
Lägga in Grejor på Tradera
Köpa Lagerhyllor till källaren
Åka till Lödde (Tisdag)
Hantverksmässa/Bilutställning Båstad
Blogga
Köra till Röstånga Marknad
Njuta av semestern
Tvätta bilerna
Ta minisemester på hoj


Hmmm o så kallas det semester? Undrar hur mycket vi hinnar med? Men nu kan man ju i alla fall få ett överblick.
Finns det nån som vet om man kan ta tjänstledigt för att hinna med allt man inte får gjort på semestern?


Hebbe
2011-07-22 @ 22:46:58
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com/

Jaha,då får jag vara nöjd med det skitväder jag haft hela dagen,,Ja jag kör klokt,,ska bli mysigt att få Snooza med barnen,sen att få höra om vad dom varit med om,,skitkul..Haé Kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0