Snart semester...

Ja nu så... är det snart semester för mig också, nu är det bara 4 morgnar kvar som klockan ringer, med tanka på klockor som ringer... Calles lur började väckning i morse alldeles för tidigt, en hel timme innan jag sku upp, och själv har han ju semester sååå ett lite surt "SLÄCK DEN!!!!" åkte ur mig... sorry min älskling, men nu kan vi väl sova i alla fall till 6.20? denna vecka eller?
Nå men snart är det semester för mig också, och då ska jag..... och sen så, och när det är gjort så ska jag, hmmmmm det värsta är att jag nog inte hinnar för det är ju semester :-))

Betina
2011-07-12 @ 09:20:24

hehe, surt när klockan ringer för tidigt, men värre när den inte alls ringer ;)

Vicke
2011-07-12 @ 18:51:21
URL: http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se/

inte kul att vakna på det sättet, ha en fin kväll nu




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0