Åååååh sicken dag...

Gårdagen blev nog inte precis som vi hade tänkt, men alla överlevde....
Min systerson hade tingat in sig i vårt garage för att byta en fjäderbensgrej på sin bil, med sig hade han min svåger och och sin fru, min syster var den som körde, då hon är den enda som har körkort än så länge.
Vi började med frukost när dom kom vid 9.30 tiden och därefter var min tanke att få fixat allt jag hade bestämt mig för.... Tji fick jag, det enda jag hann var, att bädda sängen, baka bullar med nya maskinen, tvätta en maskin och sen klippa gräset, det blev nämligen så att bilen efter att ha fått den där grejen monterad, bestämde sig för att totalstrejka, nått som utvisade sig som att vara en bensinpump som lagt av, var sen ström fram till pumpen, detta upptäcktes efter att 10-15 liter bensin runnit ut i garaget, en krock var nära och en ny pump inhandlats för en nät summa av 1700.-
Nå men som sagt alla överlevde och grillningen med Cajsa och Johan på kvällen gick smärtfritt o gott var det :-))
Betina
2011-06-04 @ 15:45:44

Haha, jag pratade med Nette i morse, hon berättade samma sak. Vilket skit! men tur de löste sig iaf :) och lite oväntat besök är ju trevligt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0