Det var på tiden...

Ja visst var det, jag vet om det, jag har slarvat, igen.... Ja ja men jag får väl lov att skylla på nya jobbet fortfarande eller?
Det går jättebra på jobbet och jag börjar komma in i saker o ting nu. I dag fick jag beställa mig ett par nya skor, WOW..... jag som älskar skor, jag beställte klart dom finaste med den högsta klacken som bara gick att få tag i, och vilken skohätta..... rent av gjort av stål.
Nu är det snart midsommar och så strålande vädret är (regnet bara öser ner), tror ni att det håller tort midsommarafton?
Hebbe
2011-06-21 @ 16:35:38
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com

Hej du,,jag har haft sol hela dagen,men det pratas om regn till kvällen,så vi får se..Haé Kram.

Betina
2011-06-22 @ 09:05:34
URL: http://betinahofer.blogg.se/

Ingen aning. Men jag hoppas på att det inte regnar för mkt ;) fast, tur vi har ett ganska fint matrum ;)



Haha, tror ju säkert att dina nya skor är fina, men knappast högklackade ;)

Eva
2011-06-22 @ 19:45:10

Hej gumman!

Skoj o höra att det är bra på det nya jobbet :-)

Vi håller att tummar på att det blir bra väder på midsommar :-)

Önskar dig o Kalle en härlig helg

Kramis Eva




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0