Lunchpaus

Sittar just på jobbet o håller lunch vid datorn, kom på att jag igen inte har bloggat på ett par dagar, jag är såååå trött på kvällerna att jag inte alls orkar att sätta mig vid datorn, men nu skriver jag så det ryker medan jag matar in den goaste kräftsalladen i munnen.... Det går bra på nya jobbet, men det finns otroligt mycket att lära sig o det går långsamt, men men... jag ska nog få koll på läget så småningom, jisses vad det är lätt att hamna i klistret här på Bostik :-))))))
Hebbe
2011-06-16 @ 13:36:53
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com

Hejsan,,klart du blir trött,,det är ju en omställningsfas innan man kommer in i ett nytt jobb,men det blir säkert bra ska du se,,

Ja det är kul läsning om de tuffa tiders som tådde runt sekelskiftet..Haé Kram.

Betina
2011-06-17 @ 13:54:07

hehe, va roligt Jonas skämtet var :P

Vicke
2011-06-17 @ 15:56:34
URL: http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se/

Det lät gott med kräftsallad, ha en trevlig helg nu




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0