Slarv eller lat?

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar, skäms på mig, men dagarana har altså bara farit iväg och det har ju varit så fantastisk fint väder att man ju inte precis har suttit inne.
Nu har det så blivit måndag sista lediga dagen för älsklingen (jag har en vecka mer:-)) I dag ska vi köra till Eslöv på nått bilmarknad/utställning eller vad det nu är, jag fick i alla fall lovning på att det finns ballonger yeahhhhhh.
Lördag spenderade vi till dels i Markaryd, där det var veteranmarknad (det enda veteran det fanns över det var nog dom som stod och sålte) sicke ett gäng skrotsamlare säger jag bara, nå men det blev till att vi köpte en kaffekvarn o den var i plåt, vanligast är nog att dom är gjorda av trä, efter marknaden möttes vi upp med Cajsa o Johan o fikade på Johans firma, där vi tittade på hans hot rod.
I går var en lugn slappe/lata dag vi körde guldvingen till Kullen, där vi fikade, låg på filten i skuggan o bara slappade, så skönt det var o det är ju bara så fint både färden upp dit och där uppe. Hemma igen blev det grillning av baconlindade korvar o sen en fika hoss Cajsa där det bjöds på rabarberpaj med italiensk maräng gott gottigott gott.
Nå men nu lovar jag att jag ska försöka bättre mig med bloggningen och ta bort latmasken från ryggen....



Betina
2011-06-06 @ 07:54:58

Aaaawhjaaa, tycker du har varit väldigt flitig med bloggningen. Det ska du inte ha dåligt samvete för, du är ju liksom inte en KÄND bloggerska - då hade du varit tvungen att blogga en gång i kvarten, lägga ut precis allt du äter och var du har köpt alla plagg du har på dig. Det du!



Tycker nog allt att det är väldigt mycket Cajsa i din blogg, var är dina barn? Dom kan säkert oxå bjuda på fika ;)

Vicke
2011-06-06 @ 07:59:16
URL: http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se/

det är bättre att njuta av det fina vädret än att sitta vid bloggen, ha en fin Nationaldag nu

Hebbe
2011-06-06 @ 07:59:21
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com

Mors,,ja vi fick en kul och fin dag med många upplevelser barnen var mycket nöjda..Den anordning som pumpade vattnet till loket kallas,,Vattenhästen,

Ha nu en fin Nationaldag.Kram.

Nett
2011-06-06 @ 08:39:48
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Tack för det.. Hoppas att du får en fin nationaldag. Här blir det sängen och sova, har inte heller bloggat de senaste dagarna, däremot kör jag med tidsinställda inlägg som bara är toppen då och då ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0