Som sagt var....

Dottern med son, och jag åkte till Ullared i tisdags, det blev en lång och dyr dag, men vad trevligt det var och en massa grejer som jag bara inte kan leva utan, blev inhandlat men som jag sa till Betty..... Det äter ju inget bröd (säger jag om sånt som ska läggas på hög o är bra o ha)..... Visst är det ett konstigt talesätt? Finns det någon av mina läsare som har talesätt utöver dom vanliga? Det kan ju vara kul att höra vad andra säger :-)
Betina
2011-06-09 @ 08:59:46

Haha, ja men skoj var det! Och vilket skiiiiit med gardinerna, nu MÅSTE jag ju dit IGEN ;)



Höhö, jag säger inte sånt, men Jonas säger ju en massa struntgrejer han.



"Varför kallas dom kalla när dom borde heta heta?" :P bland annat.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0