Uppdaterat....

Nu skriver jag tredje inlägget i dag, (glöm inte att läsa dom två senaste) gårdagen gick åt med att måla heeeeelt klart i köket, städa sovrum, jaga geting, handla på Flowerteam, Ikea o Maxi, snabbt hem och samla värsta nya möblen till köket o då.... precis när kartongen är utslängd på gårdsplanen kom älsklingen hem, sen blev det till att hjälpa till och hålla då det sku boras till nya radion och hyllorna.
Kolla in bilden här.... Jag är bara såååå nöjd och jag fick en stång till diskhandduken oxå :-)

                  

Och nu till dagen i dag.... Frukosten äts medan jag sitter her och bloggar, sen blir det för mig att måla klart i gästrummet, (foder runt dörr och fönster) hänga upp hyllorna som inte blir betsade som jag först tänkte, men jag ångrade mig, det får bli riktig färg vid ett senare tidspunkt, och sen ska det bakas inför kommande barnkalas (alla barnen kommer på kalas, därav barnkalas :-)) Det ska bli riktigt skoj att samla alla 5 barn med co. och 3 av barnbarnen på lördag.

                 
Min frukost som bestod av lättfil med banan, blåbär och jordgummor från egen odling är nu uppäten och nu återstår bara för mig att önska er alla en skön dag :-)

Betina
2011-06-09 @ 09:02:02

men wow, det ser ju superfint ut! är riktigt avis på den där ön. Men samtidigt behöver jag inte fler ställen att kunna samla skit på ;);)



Vill se hur det blev med radion oxå!



Frukosten ser supermums ut! och är definitivt avis på egna jordgummor i trädgården, vi har lite överblommad gräslök och en stenhög, ska vi byta?

Heidi
2011-06-09 @ 09:06:42
URL: http://heidihofer.blogg.se/

Tror jag hoppar över det bytet Betty men annars tack :-)

louise
2011-06-09 @ 12:10:32
URL: http://detvarlollo.blogg.se/

ja men den där frullen såg också god ut! ;) de tycker jag du ska göra :)

Nett
2011-06-09 @ 18:49:05
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Frukosten ser ju underbart god ut.. Härligt med inköp :) Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0