Gott o blandat...

Frukosten uppäten, jag köpte färska blåbär o Jordgummor som vi skulle ha till efterrätten i går kväll, men den kom att bestå av John Blund på soffan, altså blev det till min filmjölk till frukost i dag.
Middagen i går blev perfekt... Fläskytterfilén var TexMexmarinerad o blev supergod i ugnen till 65 grader o sen ligga i folie o vila en stund, nypotatis kokta och smörstekta, bearnaisesås och ungsstekt röd paprika, lök och hel tomat, men först fick vi en räkcocktail o vit vin till detta.... Mums
I dag blir det loppis i Svalöv, men först en dusch och sen lotto på Svenska spel.
Måste bara berätta en urdum o rolig grej..... I förgår låg vi på soffan o tittade tv, då Calle fick för sig att börja sms´a, straxn efter trilla 3 sms in på min telefon som låg i vid datorn, jaha upp o hoppa, nyfiken är man ju....

1. sms: Tjena Gumman                                    Jag- Hej raring
2. sms: Sovar du eller pruttar du?                     Jag- Jag pruttar :-)
3. sms: Vad sägs om ett nyp?                           Jag- ja varför inte

Gick o la mig på soffan igen men Aaaaiijjjjj  där fick jag mitt nyp :-))) "jag borde faktiskt ha lärt mig" men nej...
Betina
2011-05-29 @ 16:18:33

Hittade ni något på loppisen? :)



Gud så lyxigt god frukost!

Vicke
2011-05-30 @ 07:15:10
URL: http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se/

Jag hoppas att du får en bra start på veckan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0