Gooooood morning

O det är söndag morgon.....Pigga o vakna här i huset i alla fall, lördagen försvann med ett skutt, dock är tapetseringen klar och Calles nya jeans upplagda så lite blev gjord i går, I fredags kväll var vi o besökte svärmor, jag har endast träffat hon en gång innan o då var hon inte alls bra, men i förgår var hon otroligt frisk bortsett från lite magsjuka, vi pratade om allt o inget då Calle plötsligt säger: Vilket land tror du Heidi kommer ifrån?
Cajsa: Danmark eller Norge Farmor?
Calle: Jag tror hon kommer från Uganda....
Farmor: Näe Kongo!
Calle Ja jag tycker också hon är lite svart,
Farmor: Näe det tycker jag inte
Hihi vem kunde tro att det var jag som skulle vändas den kvällen? Det händer ju nästan aldrig.... ööhömmm
I går morse la jag upp Calles jeans och stod o höll på att stryka då jag menar på till Calle att vi måste se till att få skrivit det brevet til skatteverket ang. skatteskulden o att Calle kunde komma med lite input til brevet...
Calle: Inga Problem...
Calle: Vi skriver bara... Kära Herr Skatteindriver, vi är inte hemma när du kommer. Med vänliga hälsningar Calle o Heidi
Kan någon gissa om jag höll på att kissa på mig för bara skratt?
Nå men nu vill denna Kongoneser faktiskt se till att få lite gjort. Bye Bye....
Hebbe
2011-09-18 @ 08:01:20
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com

Mors,,Ja det kommer att bli jättefint nästa sommar när det står i full blom,tror jag..ja skriv så som Calle säger,,ska bli kul att höra sen hur det gick.. Haé Kram.

Betina [pyssel & foto]

Kan du sy i jeans på din maskin? Det går inte med min, den säger tack och hej nålafan varenda jäkla gång jag försöker :( skiiit..



Och jag tror föresten oxå på kongo, ibland pratar ni lika konstigt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0