Om allt och inget...

En uppdatering av bloggen som handlar om allt o inget. Efter en vecka med ont, har helgen kommit med lite mer rörlighet för min del, i dag i ösande regn gick turen till Malmö för inhandlande av lite gott kött, det blev till 2-3 kilo oxfärs, 2-3 kilo ryggbiff, ca 1 kilo oxhögrev ( I morgon ska det kokas soppa) och ½ kilo oxkabanoss, i kväll får det bli ryggbiff, potatisgratäng, rostade rotfrukter och bearnaisesås, känner doften sprida sig i huset nu....
Lite energi fick jag i eftermiddag, spraymålade dom blå korgerna vi har i hallen till mössor vanter, skoputsgrejor och liknande, dom hade blivit tråkiga att se på, blåa färgen hade verkligen bleknat, så nu ska dom få vara svarta i stället. Mormorsfilten jag hållar på att virka, får fler rutor för varje dag, och vad fin den blir...Bild får väl komma sen, men nu har jag inget mer att skriva om, eller ska jag kanske säga ingen mer tid, måste kolla maten, öppna vin och öl och mmmmm det ska njutas. Bye Bye för nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0