Som det kan bli.....

Det är inte alltid att saker o ting blir som förväntat.... Förra året tänkte jag att det skulle vara gott att ha några jordgubbsplantor i landet, bara så vi exakt kunde få ett par liter till lite kvällsgott, som tänkt så gjort, jag köpte 18 plantor och tänkte, ja det får räcka, gubbar till frysen kan man ju plocka självplock..... Nu är det altså så att jag detta året har använt mer tid i jordgubbslandet än jag har använt på gräsklippning, inte menat att någon annan har klippt gräset, men att jag har plockat så många jordgubbar att jag nästan kunde öppna för självplock. med dom som finns i skålen på bilden har det blivit till drygt 20 liter och det är inte slut ännu, så om jag trodde det sku vara för smakprov, ja då liknar det mera jordgubbsodling men gott är det :-))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0