Riesen nej tack!!!!

För ungefär 3 veckor sedan åt jag den dyraste Riesen jag någonsin har ätit.... tuggade klart och... amen, vad f.... det fattas ju en bit av min tand, ringde tandläkaren och jodå jag kan vänta 3 veckor på en "akut" tid... den är ju rotbehandlat så det kommer ju inte att göra ont under tiden, i dag var det dax, och väl i stolen, (måste erkännar att jag hellre går på BIO än till tandläkare) var jag jättetuff, näedå spara bara bedövningen, den är ju rotfyllt eller NOT, för efter 10 minuter av borrande ja då låg jag på tvären i stolen, nej, helt så farligt var det inte, men min nya snälla tandläkare var snabb att berätta att den där tanden i alla fall inte var rotfyllt. Nå men nu sittar det en fin tand, och dyr var den jäkelen 1550 spänn..... Så härdanefter heter det: Riesen? NEJ TACK!!!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0