Där lurade jag dig!

Håller på att storstäder ett rum i taget och härom dagen var det köket som fick sig en ordentlig omgång, alla skåp ute och inne, fönster gulv och matbord och stolar fick blev rengjorde. Såklart för det med sig lite disk också o jag fyllde maskinen med fläktfilter och dyl som skulle diskas. Äntligen klar en stund innan det var dax att köra till jobbet, tänkte hänga diskhandduken i klämm i luckan till maskinen som jag brukar som ett tecken till gubben att han ska tömma den men kom att tänka på att han då och då lurar mig och nu skulle han minsann få tebax.... Tömde maskinen tog en postitlapp och skrev en liten hälsning och klistrade den fast inne i maskinen( jag är ju buzzador och just nu buzzar jag för postitlappar) hängde handduken i kläm och for iväg till jobbat.
Kolla vad min gubbe möttes av när han öppna och trodde han skulle tömma maskinen!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0